Intrebari frecvente

1. Care sunt documentele necesare pentru închirierea unei maşini?

BDT RENT a CAR solicită deţinerea unui permis de conducere valabil cu o vechime de minim 1 an, carte de identitate sau paşaport şi carte de credit. În cazul persoanelor juridice, documentele de înregistrare a societăţii, ştampila oficială şi o imputernicire semnata de persoanele autorizate.Toate aceste acte trebuie prezentate la începutul închirierii agenţilor noştri din toate birourile.

2. Cu cât timp în avans trebuie rezervat autovehiculul?

Pentru toate categoriile rezervările trebuie făcute cu 2 zile in avans.

3. Există un serviciu de livrare ?

Da.Livrarea se poate face acolo unde solicita clientul. Cererea de livrare/returnare trebuie indicată in rezervare .

4. E permisă conducerea vehiculului în afara României?

Călătoria în afara României se face la cerere. Pentru a călători în afara României, este obligatoriu să avem copia paşaportului clientului cu 48 de ore în avans, în afara weekend-urilor, pentru a emite o autorizaţie specială pentru vamă. Clienţii nu pot trece vama fără această autorizaţie specială. Vor fi opriţi la graniţa română.

Este interzisă conducerea vehiculelor în următoarele ţări: Turcia, Albania, Kosovo şi fostele ţări sovietice (cu excepţia Moldovei). Este permisă trecerea frontierei în Bulgaria, Moldova, Serbia, Ungaria, Croaţia, cu notificare prealabilă. Taxa de permis de trecere a frontierei este de la 30 la 300 euro ( plus TVA ), în funcţie de perioada de închiriere. Unele categorii de vehicule nu pot fi conduse în străinătate.

5. Cine are autorizaţie să conducă vehiculele închiriate?

Oricine este înscris în contractul de închiriere şi corespunde Condiţiilor generale de închiriere ale BDT RENT a CAR.

6.Exista limita de kilometri?

Majoritatea tarifelor noastre includ kilometri nelimitati. Exista totusi unele tarife care presupun o limita de kilometri si un cost pentru fiecare km. aditional facut peste limita specificata. Veti fi informat la momentul rezervarii daca tariful dumneavoastra include km. nelimitati, sau ii puteti intreba pe colegii nostri la momentul inchirierii.

6.Cum este timpul minim al unei inchirieri?

Inchirierea se taxeaza pe perioade de 24 ore, depasirea celor 24 de ore cu 2 ore se va taxa cu o zi in plus. Exista totusi o perioada de gratie de 60 minute inainte de a fi taxat pentru o zi aditionala.

7.Ce se intampla in cazul in care am nevoie de ajutor in afara orelor de program?

BDT RENT a CAR va ofera gratuit 24 ore Asistenta rutiera oriunde in Romania in caz de urgenta sau accident in care a fost implicat autoturismul inchiriat de la noi. Este necesar doar un telefon la numarul mentionat in contractul de inchiriere

8.Ce se intampla in cazul in care autoturismul va fi avariat?

Avariile existente trebuie mentionate in documentele pe care le primiti la momentul inchirierii. Va rugam sa verificati masina la momentul preluarii. In cazul in care aveti orice observatie in acest sens, va rugam sa i-o comunicati agentului de inchiriere pentru a fi mentionata in documente.

Agentul de inchirieri va verifica masina la momentul predarii. In cazul in care masina a fost avariata pe parcursul inchirierii dumneavoastra, trebuie sa platiti costul reparatiilor pana la valoarea masinii in cazul in care nu ati deschis dosarul de dauna.

In cazul in care autoturismul este adus in afara orelor de program, veti ramane responsabil de starea masinii pana in momentul in care aceasta este verificata de catre un membru BDT RENT a CAR.

9. Cum se procedează în caz de accident?

În caz de accident, persoana care închiriază vehiculul trebuie să ofere detaliile importante cu privire la ceilalţi participanţi către BDT RENT a CAR (nume, adresă, detaliile maşinii, locul, raportul poliţiei este obligatoriu, poliţa de asigurare şi numele companiei de asigurare). Dacă persoana care închiriază vehiculul şi/sau celălalt participant sunt persoane străine, trebuie să se efectueze investigaţia la faţa locului şi trebuie anexat raportul poliţiei.

10. Masinile sunt asigurate?

Da,toate masinile sunt asigurate in caz de accident si avarii .Utilizatorul este obligat sa respecte in totalitate prevederile politei de asigurare.Puteti solicita la rezervare o copie a politei de asigurare pentru a va putea familiariza cu prevederile acesteia.

In cazul în care există daune si nu sunt acoperite de polita CASCO sau dacă se pierde maşina închiriată sau piese ale acesteia, în caz de spargere a geamurilor sau furt, persoana care închiriază suportă cheltuielile de reparaţie.

11.In cazul in care se depasesc kilometri din Ofertele Speciale si de Weekend cat platesc?

Diferentele de kilometri se taxeaza cu 0,33 Eur +TVA /km depasit